Ceny dopravy a platby

Způsoby doručeníMožnosti platebReklamaceOdstoupení od smlouvy
Česká pošta - doporučená zásilka 49 Kč Dobírkou info@kosmetikamilano.cz info@kosmetikamilano.cz
Česká pošta - balík do ruky 99 Kč Platební kartou(online) Jak reklamovat zboží? Jak odstoupit od smlouvy?
Uloženka 49 Kč Bankovním převodem
Zásilkovna 49 Kč

Zbůsoby doručení

Česká pošta - doporučená zásilka

  • Cena za dopravu: 49 Kč
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování emailem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Standardní dodání do 3 pracovního dne

Česká pošta - balík do ruky

  • Cena za dopravu: 99 Kč
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování emailem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Standardní dodání do 1 pracovního dne

Uloženka

  • Cena za dopravu: 49 Kč
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík

Zásilkovna

  • Cena za dopravu: 49 Kč
  • objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • standardní dodání do 1 pracovního dne
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů

Možnosti plateb

Dobírka

  • Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště.

Bankovním převodem

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u České spořitelny. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Platební kartou(online)

  • Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

Reklamace

  • Bližší informace najdete v obchodních podmínkách.
  • Vrácení zboží: I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
  • Záruka: Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Odstoupení od smlouvy

  • Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy můžete využít formulář, který naleznete zde.
  • Bližší informace najdete v obchodních podmínkách.